

Saveti
- Na kompjuteru majstor proveri koliko je zapušen DPF
- Proveriti EGR ventil
- Dizne
- Turbinu
- Nivo aditiva za DPF kod Citroen i Peugeot vozila
DPF se može zapušiti iz gore navedenih razloga ili ukoliko je sve u redu, ondaje DPF zaprljan od kilometraže što bi trebalo da bude oko 200.000km u zavisnosti koliko je vozilo voženo u gradskim uslovima.
Čišćenje se obavlja bez sečenja i zavarivanja što osigurava da fizičko-hemijska svojstva filtera ostanu nepromenjena.
Izdavanje potvrde
Nakon reparacije i čišćenja filtera dobijate potvrdu o izvršenoj usluzi.
Cena čišćenja DPF filtera – Ušteda i do 90%
DPF LINE NS – 019 L
Raspolažemo najnovijom mašinom kojom se sprovodi ovaj revolucionarni postupak. To nam omogućava da bez bojazni možemo garantovati da će zaštitni materijali koji okružuju osetljivu srž filtera ostati postojani i neće izgubiti na svojoj efikasnosti.
Iz mašine izlazi potpuno regenerisan filter koji je u postupku povratio potpuno iste performanse koje je imao kada je bio nov.
Zašto je štetno ukloniti DPF filter?
Gorivo lošeg kvaliteta i česta gradska vožnja smanjuje radni vek filtera. Aktivnu regeneraciju DPF filtera automobil vrši sam ali u određenim uslovima vožnje ( 15 – 20 minuta konstante vožnje preko 60km/h i preko 3000 o/min motora ). Često se dešava da u trenutku kada auto pokrene aktivnu regenerciju filtera vi usporite kretanje, zaustavi vas semafor ili dođete do planiranog cilja. Kada se to desi više puta uzastopno dolazi do tačke zapušenosti koja se ne može otkloniti običnom softverskom regeneracijom. Najčešća praksa „zaobilaženja“ ovog problema je uklanjanje DPF filtera, što nije preporučljivo iz više razloga, i to:
- Rizikujete kvar na turbini. Kada se filter nalazi odmah iza turbine, a ukloni se, nema potpritiska koji on stvara i može se desiti da turbina pregori.
- Bez DPF se povećava potrošnja goriva pri većoj brzini i većem broju obrtaja, jer su uklonjeni senzori koji to kontrolišu.
- Automobil bez DPF filtera ima manju tržišnu vrednost.
- Uskoro se očekuje uvodjenje zakona u Srbiji koji obavezuje vlasnike automobila sa euro 3,4 i 5 normama da obavezno poseduju katalizator ili dpf filter.
- Uklanjanje DPF filtera iziskuje i promenu na softveru elektronske jedinice motora (ECU) nakon čega moze doći do neusaglašenosti sa ostalim senzorima i parametrima bitnim za rad motora. Česte nuspojave su nepravilan rad motora, paljenje „check engine“ lampice na kontrolnoj tabli, pokretanje režima „safe mode“ u kome motor gubi performansu i sl.
- Fizičko uklanjanje DPF-a i softversko reprogramiranje može biti čak i skuplje od samog tretmana čišćenja.
- Odgovorni zajedno! DPF filteri su se do sada pokazali kao najefikasnije rešenje za smanjenje emisije štetnih gasova. Njihovim uklanjanjem direktno zagađujete životnu sredinu.